Regulamin zakupów
Niniejszy Regulamin stosuje się do zakupów realizowanych za pośrednictwem e-Sklepu internetowego Tambourine & Co. – tambourineco.pl
Strony oraz Regulacje
Strona internetowa pod adresem www.tambourineco.pl jest prowadzona przez Patrycję Persona-Wójcicką, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Patrycja Persona-Wójcicka” z siedzibą w Warszawie 02 – 781, pod adresem: ul. Franciszka Łukaszczyka 34/9, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 364867234, numer identyfikacyjny NIP 951 – 233 – 03 – 89
Towary, które nabywa Klient za pośrednictwem e-Sklepu „ Tambourine & Co.” są sprzedawane przez Patrycję Persona-Wójcicką, działającą jako Sprzedawca, we własnym imieniu.
Dokonanie zakupów produktów w e-Sklepie „Tambourine & Co.” wymaga akceptacji polityki prywatności. Informację na temat zasad gromadzenia oraz wykorzystywania informacji dotyczących użytkowników e-Sklepu „Tambourine & Co.” Klienci znajdą w naszej polityce prywatności .
Dokonane przez Klienta za pośrednictwem e-Sklepu „Tambourine & Co.” zakupy Towarów podlegają następującym zasadom i warunkom sprzedaży.
§1. DEFINICJE
1. Sprzedawca – Patrycja Persona-Wójcicka, o którym mowa na wstępie Regulaminu;
2. Klient – podmiot, który dokonuje Zamówienia / Zakupu w ramach e-Sklepu „ Tambourine & Co.”;
3. e-Sklep „Tambourine & Co.” – Serwis Internetowy dostępny pod adresem: http://tambourineco.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia;
4. Towary – produkty prezentowane / sprzedawane w Sklepie Internetowym ( e-Sklepie „ Tambourine & Co.”);
5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawierana z wykorzystaniem Sklepu Internetowego;
6. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. ( Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zmianami);
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. ( Dz. z 2014r, poz. 827 ze zmianami);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. ( Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zmianami);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
10. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
a) rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówienia w ramach e- Sklepu „Tambourine & Co” ;
c) zasady zawierania i rozwiązywania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach e-Sklepu „Tambourine & Co”;
d) tryb postępowania reklamacyjnego.
4. Właściwości Towarów opisane są w informacji o produkcie, który jest dostępny na stronie internetowej www.tambourineco.pl oraz opisie danego Towaru. Prosimy Klientów aby mieli na uwadze, że biżuteria ma specyficzne właściwości, a każdy z wyrobów jest niepowtarzalny i w jakimś stopniu różniący się od innych egzemplarzy takiego samego Towaru. Wizerunki biżuterii prezentowanej na stronie www.tambourineco.pl mają charakter informacyjny. Informujemy także, że na wygląd Towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora.
5. Złożenie oświadczenia o zakupie w postaci elektronicznej oznacza akceptację, że wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia, informacje oraz inne komunikaty przekazane w postaci elektronicznej będą kwalifikowane jako spełniające wszelkie wymagania dla komunikacji w formie pisemnej.
6. Niniejszy Regulamin może podlegać okresowo zmianom, przy czym data wejścia w życie zmian zostanie wskazana na stronie internetowej www.tambourineco.pl . Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do zamówień złożonych od dnia wejścia w życie zmian.
§3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
1. Dla uzyskania możliwości zakupu Towaru konieczne jest:
2. Dla złożenia zamówienia należy zalogować się, a następnie wypełnić wszystkie pola formularza zamówienia ( dane zgodne ze stanem rzeczywistym) i przesłać formularz za pomocą e-Sklepu „Tambourine & Co”.
3. Zamówienie można składać całodobowo. Zmówienie złożone pomiędzy godz. 24.00 – 15.00 danego dnia – jest uważane za złożone w tym samym dniu. Zamówienie złożone w innym czasie niż wskazane powyżej jest uważane za złożone w pierwszym następnym dniu roboczym.
4.Każde zamówienie Towaru jest traktowane jako odrębna oferta zakupu. Złożone zamówienie będzie następnie przedmiotem akceptacji Sprzedawcy, przy czym Sprzedawca ma prawo do:
– niezaakceptowania zamówienia z jednoczesnym obowiązkiem wskazania powodów takiej decyzji,
– ograniczenia sposobu płatności,
– zażądania przedpłaty,
5.W wypadku, gdy ilość zaakceptowanych przez Sprzedawcę Towarów jest mniejsza, niż ilość Towarów zamówionych, informuje o powyższym Klienta na wskazany adres poczty elektronicznej. Klientowi przysługuje wówczas prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia. Prawo to Klient może realizować w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Sprzedawcy.
6.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia.
7.Dla każdego Towaru składa się odrębne zamówienie.
§4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA ORAZ ZAWARCIE UMOWY
§5. CENA, PRZESYŁKA I PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI. OPŁATY I PODATKI.
§6. PŁATNOŚCI
§7. DOSTAWY
Sprzedawca zrealizuje Zamówienie w terminie podanym dla danego Towaru na stronie www.tambourineco.pl liczonym w dniach roboczych, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych, pod warunkiem, że płatność za Towar zostanie dokonana w terminie wskazanym w tytule „ Płatności” pkt. 2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od niego niezależnych, a w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. jakichkolwiek okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedawcy, w tym w szczególności wojny, aktów terrorystycznych, strajków, stanów wyjątkowych, braku funkcjonowania środków transportu, przerw w dostawach prądu lub mediów, trzęsień ziemi lub innych katastrof naturalnych. Do każdej przesyłki zostanie dołączona faktura VAT obejmująca cenę Towaru i koszty przygotowania przesyłki.
§8. WŁASNOŚĆ PRODUKTÓW
Ryzyka związane z dostarczonym Towarem przechodzą ze Sprzedawcy na Klienta z chwilą doręczenia przesyłki (odebrania jej przez Klienta).
§9. POWIADOMIENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA
1. Na podstawie Artykułu 27 Ustawy o prawach konsumenta, przysługuje Klientowi 14 (czternasto) –dniowy termin do wykonania prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zakupionych za pośrednictwem e-Sklepu „ Tambourine & Co”, bez wskazania przyczyny odstąpienia. Odstąpienie może być dokonane w formie pisemnej (w tym w formie listu lub wiadomości e-mail) lub poprzez odesłanie Towarów zakupionych za pośrednictwem e-Sklepu „Tambourine & Co”, przed upływem wskazanego 14-dniowego terminu do odstąpienia. Wskazany 14-dniowy termin do odstąpienia rozpoczyna bieg z dniem doręczenia Towarów zakupionych za pośrednictwem e-Sklepu „Tambourine & Co”.
2. W celu dotrzymania wskazanego terminu do odstąpienia, wystarczające jest wysłanie: oświadczenia o odstąpieniu od Umowy oraz zwracanych Towarów przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy oraz towar powinno być wysłane na adres: TAMBOURINE&CO. ul. Franciszka Łukaszczyka 34/9
02-781 Warszawa tel. 881 954 966. Do oświadczenia musi być dołączony paragon, jako dowód zakupu, oraz wypełniony formularz zwrotu: https://tambourineco.pl/wp-content/uploads/2023/01/FORMULARZ-ZWROTU.pdf
3. Zwrotom oraz wymianie nie podlegają indywidualnie dopasowywane produkty, do których zaliczają się: produkty z grawerem, pierścionki wykonywane ręcznie, niestandardowe wzory i długości łańcuszków oraz naszyjników.
4. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać metki (sznurki) z plombami jakimi zostały oznaczone.
5. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu.
§10. KONSEKWENCJE PRAWNE WYKONANIA PRAWA DO ODSTĄPIENIA
1. W przypadku skutecznego wykonania prawa do odstąpienia od Umowy, wszelkie świadczenia stron oraz wynagrodzenie otrzymane w wyniku wykonania Umowy podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymane świadczenia nie mogą zostać zwrócone (np. korzyści wynikające z używania) lub mogą być zwrócone tylko częściowo, Klient będzie zobowiązany do zwrotu wartości uzyskanych korzyści nie mogących podlegać zwrotowi.
2. Klient będzie zobowiązany wyłącznie do uiszczenia wynagrodzenia za zmniejszenie wartości Towaru, które jest wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. „Stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania Towaru ” oznacza wypróbowanie i przymierzanie Towaru w sposób, jaki jest możliwy i zwyczajowo przyjęty w sklepach tradycyjnych.
3. Towary wysłane za pośrednictwem poczty kurierskiej powinny być zwracane za pośrednictwem tego samego operatora. Opłaty za odesłanie Towaru ponosi Klient.
4. Obowiązek zwrotu dokonanej płatności zostanie przez Sprzedawcę wykonany w terminie 14 (czternastu) dni. Termin na dokonanie zwrotu Towaru rozpoczyna bieg dla Klienta od dnia złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub wysyłki Towarów. Dla Sprzedawcy, 14-dniowy termin rozpoczyna bieg od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu lub doręczenia zwracanych Towarów.
5. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zastosował Klient w pierwotnej transakcji.
§11. RĘKOJMIA I UPRAWNIENIA WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW PRAWA
1. Na podstawie Artykułu 556 Kodeksu Cywilnego przysługują Klientowi ustawowe uprawnienia wynikające z rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi, jeśli sprzedany Towar ma wady fizyczne lub prawne.
2.Okres rękojmi wynosi dwa lata (rękojmia obejmuje wady, które zostały stwierdzone w okresie dwóch lat od daty doręczenia Klientowi Towaru).
3. Klient winien zachować potwierdzenie zamówienia/rachunku, ewentualnie, przekazać go osobie, dla której Towar został zakupiony, jako dowód zakupu uprawniający do korzystania z rękojmi.
4. Nie stanowią niezgodności Towaru z Umową m.in.:
– wady jawne, widoczne w dniu zakupu, o których Klient wiedział lub oceniając rozsądnie powinien wiedzieć,
– uszkodzenia mechaniczne (wgniecenia, otarcia, deformacje) powstałe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Z uwagi na wysoką delikatność produktów, firma zastrzega, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają rozerwane łańcuszki, bowiem uszkodzenia takie mogą powstać wyłącznie w wyniku niewłaściwego użytkowania,
– odbarwienia oraz uszkodzenia powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie lub konserwacje,
– naturalne zużycie towaru w wyniku korzystania zgodnie z przeznaczeniem (zwłaszcza biżuterii pozłacanej, platerowanej lub satynowej).
§12. DANE KONTAKTOWE
1. W wypadku pytań lub skarg związanych z zamówieniami należy kontaktować się ze Sprzedawcą:
za pośrednictwem poczty e-mail sklep@tambourineco.pl lub telefonicznie +48 577 331 020/ +48 881 954 966 od poniedziałku do piątku w godzinach 14 – 19 (z wyłączeniem dni wolnych od pracy, wskazanych poniżej) lub w formie pisemnej na adres: ul. Franciszka Łukaszczyka 34/9
02-781 Warszawa.
2. Dni wolne od pracy:
§13. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1.Sprzedawca, w terminie 14 dni rozpozna każdą reklamację złożoną przez Klienta i się do niej ustosunkuje.
2.Jeżeli nie uda się rozwiązać zaistniałego sporu, strony takiego sporu będą mogły szukać jego rozstrzygnięcia w drodze postępowania przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa
§14. PRAWO WŁAŚCIWE
Niniejszy Regulamin, jak również zakupy Towarów dokonywane za pośrednictwem e-Sklepu „Tambourine & Co” podlegają i powinny być interpretowane zgodnie z prawem polskim.
a
Copyright ©Tambourine.Co 2023