Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych. Wszystkie zamówienia wykonywane są ręcznie, prosimy o wyrozumiałość.
W razie potrzeby otrzymania przesyłki w trybie pilnym, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail, postaramy się zrobić co trzeba. 🙂
Wysyłka zamówień złożonych w sklepie tambourineco.pl realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost lub paczkomaty Inpost.
Przesyłka kurierska DPD 19 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
Przesyłka kurierska Inpost 15 zł
Paczkomat 14 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
Przesyłka kurierska DPD ZA POBRANIEM 20 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
List polecony zagraniczny Poczta Polska 30 zł
ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu. Prosimy również o zgłoszenie zwrotu na maila (sklep@tambourineco.pl) i wysłanie w załączniku skanu wypełnionego formularza zwrotu.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Po wypełnieniu formularza należy odesłać go wraz ze zwracanym produktem na adres:
Tambourine & Co.
ul. Michała Bałuckiego 21
02-557 Warszawa
tel. 881 954 966
Szanowni Państwo, zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od odebrania i zaakceptowania przez nas przesyłki.
REKLAMACJE
Nasza biżuteria objęta jest 6 miesięcznym okresem gwarancji.
W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej (np. perełka na zawieszce).
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu. Daj nam również znać o swojej reklamacji mailowo na adres: sklep@tambourineco.pl
Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z formularzem pod adres:
Tambourine & Co.
ul. Michała Bałuckiego 21
02-557 Warszawa
tel. 881 954 966
Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana nić jedwabna, zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.
Nasza strona używa do celów statystycznych plików cookies, potocznie zwanych „ciasteczkami”. Są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez nasz serwis do Twojego urządzenia, na którym są zapisywane.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać ustawieniami dotyczącymi plików cookies, poprzez stosowną konfigurację swojej przeglądarki internetowej. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla wykorzystywanych tu plików cookies.OkNo