Czas realizacji zamówień wynosi 3-5 dni roboczych. Wszystkie zamówienia wykonywane są ręcznie, prosimy o wyrozumiałość.
W razie potrzeby otrzymania przesyłki w trybie pilnym, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail, postaramy się zrobić co trzeba. 🙂
Wysyłka zamówień złożonych w sklepie tambourineco.pl realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost lub paczkomaty Inpost.
Przesyłka kurierska DPD 19 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
Przesyłka kurierska Inpost 15 zł
Paczkomat 14 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
Przesyłka kurierska DPD ZA POBRANIEM 20 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze)
List polecony zagraniczny Poczta Polska 30 zł
ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu. Prosimy również o zgłoszenie zwrotu na maila (sklep@tambourineco.pl) i wysłanie w załączniku skanu wypełnionego formularza zwrotu.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Po wypełnieniu formularza należy odesłać go wraz ze zwracanym produktem na adres:
Patrycja Persona-Wójcicka Tambourine ul. Michała Bałuckiego 21 02-557 Warszawa tel. 881 954 966
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.
Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od odebrania i zaakceptowania przez nas przesyłki.
REKLAMACJE
Nasza biżuteria objęta jest 12 miesięcznym okresem gwarancji.
W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej (np. perełka na zawieszce).
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu. Daj nam również znać o swojej reklamacji mailowo na adres: sklep@tambourineco.pl
Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z formularzem pod adres:
Patrycja Persona-Wójcicka Tambourine & Co. ul. Michała Bałuckiego 21 02-557 Warszawa tel. 881 954 966
Sugerujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zwracamy uwagę na fakt, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub nadanych do paczkomatu. Równocześnie prosimy o niewysyłanie paczek kurierem DHL.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwana nić jedwabna, zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego.